דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
כיצד מדרסים מסייעים בטיפול בכאבי גב?

לרבים אם לא לכל הסובלים מכאבי גב ובפרט כאבי גב תחתון, מציאת דרך טיפול או שילוב של דרכי טיפול במטרה להקל על הכאבים ולשפר את איכות חייהם הוא תהליך של ניסוי וטעייה.

מרבית הטיפולים המקובלים בכאבי גב תחתון אינם מסייעים בצורה אחידה לכלל הסובלים מהבעיה, אפילו אם מקור הבעיה זהה אצל אנשים שונים עדיין לא לכולם אותו טיפול יסייע. לפיכך במקביל לשלל הטיפולים המקובלים בכאבים כגון: עיסויים, טיפולים תרופתיים, דיקור ומנוחה מרובה מומלץ מאוד לשקול בדיקה קפדנית של היציבה ושל מנח כף הרגל אשר משפיע על חלוקת עומסי משקל הגוף על כף הרגל ואלו כאשר אינם מאוזנים מקרינים כאב אל הקרסול, הברכיים והגב.

מדרסים לכאבי גב אורטופדיים המותאמים אישית לכף הרגל וכן לאורח החיים של האדם הסובל מכאבי גב יכולים לסייע בצורה משמעותית על רמת כאבי הגב, תכיפותם ועוצמתם. זאת כי הם למעשה מסייעים בחידוש ואיזון היציבה של האדם ומשפיעים על אופן הליכתו ועמידתו. אלו יחד כאשר נעשים בצורה מדויקת יותר מביאים להקלה משמעותית על הכאב.

מדרסים אורטופדיים יכולים לסייע בהתמודדות עם כאבי גב תחתון באמצעות החזקה נכונה של כף הרגל ומיקומה של כף הרגל בתנועה ובעמידה. ובכך יוצרים "שרשרת קינטית" נכונה של זרימה מדויקת בין כף הרגל לצוואר. כאשר השרשת הקינטית מדויקת, תנועתיות הגוף משתפרת משמעותית, ולכן נפתרים ונמנעים כאבים רבים, בנוסף לכאבי הגב. אם אין תמיכה נכונה בכף הרגל כאשר צועדים מצבים כמו נטייה החוצה או פנימה של כף הרגל, או כף רגל בעלת קשת גבוהה או פלטפוס מפריעים לשרשרת הקינטית ויוצרים עומסים לא שווים על השלד אלו מביאים לכאבים לפציעות ולשחיקה של העצמות והסחוסים.

אנו ב Kagan FootExpert ממליצים על תהליך יצירת מדרסים מושלמים לכאבי גב בהם נעשית בדיקת הליכה במעבדת ההליכה המתקדמת ביותר בארץ אשר נמצאת במקום ובכך אנו מגיעים לתוצאה מקסימלית בתהליך ייצירת המדרס המושלם והייחודי לכפות  הרגליים. לכל הפרטים ניתן ליצור קשר 09-9770555 או להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר.

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם