דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
סיבות נפוצות לכאבי גב ופתרון מפתיע במיוחד

סיבות נפוצות לכאבי גב ופתרון מפתיע במיוחד

לדברי מיטב המומחים, סובלת רוב האוכלוסייה הבוגרת, או תסבול במהלך החיים הבוגרים מכאבי גב בשלב זה או אחר. כאבי גב הם תופעה נפוצה ביותר שנעשית שכיחה ככל שמתקדמים בגילאים.
הכאבים יכולים לנבוע ממגוון רחב ביותר של גורמים כשבין היתר מדובר על ישיבה ממושכת וללא הפסקות או מתיחות, הרמה של משקלים כבדים באופן לא מותאם, בעיות אנטומיות שונות בעמוד השדרה שלא מודעים אליהן, ובעיות נוספות בכף הרגל כגון פלטפוס ועוד.

הסובלים מכאבי גב לא יודעים כי מדרסים עשויים לשנות את חייהם !

רבים מאלו הסובלים מכאבי גב לא יודעים שבעיות בכף הרגל במקרים רבים גורמים לכאבי הגב הטורדניים. מטופלת אשר הגיעה לאבחון אישי והתאמה של מדרסים לכאבי גב אורטופדיים על ידי המומחה של Kagan FootXpert לצורך טיפול בדורבן כואב בכף הרגל, גילתה כי המדרסים שהותאמו לה לצורך הטיפול בדורבן פתרו לה למעשה את כאבי הגב התחתון מהם סבלה שנים אך לא טיפלה בהם. כמו אנשים רבים אחרים לא קישרה בין כאבי הגב לבעיות בכף הרגל.
מנח כף הרגל משפיע באופן ישיר על היציבה של הגוף ובמקרים רבים על ידי טיפול במנח לא נכון של כף הרגל, ניתן לטפל בכאבי הגב השונים ולנטרל אותם.
רועי כגן, מומחה מוביל בתחום המדרסים מסביר כי המדרס האורתופדי המותאם באופן אישי משפיע על היציבה של הגוף, מחלק את העומסים בצורה נכונה, בכך מפחית מרמת העומס על הגב ושרירי הגב והצוואר.

חשיבות האבחון

חשוב לזכור כי ישנה חשיבות עליונה לעבור אבחון מקיף ויסודי על מנת להתחקות אחרי המקור לכאבי הגב תוך שלילת גורמים אחרים שהיו יכולים לבוא לידי ביטוי בכאבים מהם סובל המטופל. כאבי גב יכולים להיגרם מבעיות רגליים, מנח לא נכון של כף הרגל, בעיות יציבה ועוד. כל אחת מהבעיות שנמנו מצריכה דגש שונה אך הפתרון הכולל הוא זהה לכולן – מדרסים מותאמים אישית.
חשוב אף לזכור שהתאמה של מדרסים אורטופדיים מותאמים אישית גם עוזרת לשפר את בלימת הזעזועים. זעזועים אלו גורמים במקרים רבים לכאבי גב ולמגוון רחב של בעיות נוספות. שרירי הגב מגיבים לזעזועים שנוצרים תוך כדי התנועה ונושאים בעומס כאשר חלוקת העומסים לא מבוצעת נכון על ידי הגוף. בלימת זעזועים נדרשת למעשה במהלך ביצוע פעילות גופנית ואף בהליכה בסיסית יומיומית.

התאמה אישית

באמצעות התאמה אישית של מדרסים אורטופדיים מלמדים אותנו המומחים ב Kagan FootXpert , משפרים את חלוקת העומס שמופעל על כפות הרגליים וכתוצאה מכך על הגוף כולו, משפרים את היציבה ומעניקים לגוף את התמיכה לה הוא זקוק.
היום ישנם מדרסים רבים שהינם מוצרי מדף ללא התאמה אישית. חשוב להימנע מרכישת מוצרי מדף אלו כיוון שלכל אחד מאתנו בעיה המצריכה דגש שונה בפתרון ואף חשוב מכך לכל אחד מאתנו מבנה אנטומי שונה לכף הרגל.
ההתאמה האישית של מדרסים מתבצעת במספר שיטות שונות. חשוב שאבחון הבעיה של כף הרגל תתבצע בתנועה על מנת לתת את הפתרון האולטימטיבי לכף הרגל בתנאי פעילות ולא רק בעמידה סטטית כפי שמבוצעת במקומות מסוימים. במהלך האבחון אפשר לזהות את רמות הלחצים על כף הרגל, מרווח הצעד, לזהות אם קיימת סטייה של כף הרגל ועוד.
חברת Kagan FootXpert מציעים בדיקה והתאמה של מדרסים באמצעות מכונת בדיקה המשוכללת בעולם אשר יובאה לארץ מגרמניה.

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם