דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
חשיבותם המכרעת של מדרסים לחולי סוכרת

אצל החולים בסוכרת, לרוב תאובחן פגיעה עצבית תחושתית בעקבות הספקת דם דלילה לאזור הגפיים התחתונות. חוסר האיזון באינסולין בגוף גורם גם הוא לפגיעה ואף מעלה את הסיכוי לפציעות בכפות הרגליים. מדרסים מותאמים אישית הנם בעלי חשיבות מכרעת לסייע לסובלים.

מה זה סוכרת

בקצרה, סוכרת היא מחלה המתבטאת בבעיה בחילוף החומרים הבאה לידי ביטוי ברמת סוכר גבוהה בדם הנגרמת על ידי בעיה של הגוף בייצור אינסולין. האינסולין הוא הורמון המופרש על ידי הלבלב ומטרתו העיקרית לעודד תהליכים של בניית רקמה ואגירת אנרגיה בתא. הסוכרת גורמת בין השאר לאי סדירות במחזור הדם ומערכת העצבית. אצל החולים בסוכרת לרוב תאובחן פגיעה עצבית תחושתית בעקבות הספקת דם דלילה לאזור הגפיים התחתונות המובילה לפגיעה בכלי הדם באזור זה.

סיכון גבוה לפציעות בכפות הרגליים

חוסר האיזון באינסולין בגוף גורם לרמת גלוקוז בלתי מבוקרת בדם המובילה לבעיות בזרימת הדם ובכלי הדם וגורמת לפגיעה תחושתית בכפות הרגליים (peripheral neuropathy). נוירופתיה סוכרתית, חוסר התחושה מעלה משמעותית את הסיכויים לפציעה בכפות הרגליים (למשל כיבים – calluses) שלא חשות את הכאב הגורם לפציעה והספקת הדם הדלילה מובילה לבעיה בריפוי של פציעות אלו. במקרים של רגל סוכרתית כל יבלת או פצע קטן עלולים להסתבך ולהחריף לבעיה ופציעה חמורה.

מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים לסוכרתיים בהתאמה אישית בעלי חשיבות מכרעת. מדרסים מותאמים אישית יסייעו בהפחתת לחצים, פיזור אזורי עומס, פיזור נקודות הלחץ, מניעה של היווצרות פציעות נוספות בכף הרגל וסיוע לתנועה נכונה של כף הרגל תוך שיפור היציבות והנוחות הכללית. על המדרסים לחולי סוכרת להיות עשויים מחומרים רכים, אנטי בקטריאליים וחלקים.
מדרסים אורטופדים מותאמים ישמשו גם כטיפול לפציעות וגם כטיפול מונע.
מדרסים לחולי סוכרת מיוצרים מחומרים מיוחדים אנטי בקטריאליים, שאינם גורמים גירויים, לחץ ממוקד או הזעה. על המדרסים להיות מותאמים בצורה מקצועית ובאופן אישי, על מנת לסייע בהחלמה ומניעה של פציעות בכף הרגל.

אם אתם סכרתיים, צרו קשר עוד היום להתאמה אישית על ידי המומחה רועי קגן ב-Kagan FootXpert. בדיקת ההתאמה מתבצעת בטכנולוגיית ZEBRIS החדשנית שיובאה לארץ מגרמניה ומאפשרת מיפוי מדויק של מעגלי ההליכה והריצה.

לבדיקה וייעוץ ללא עלות על ידי המומחה רועי קגן התקשרו עוד היום 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם