דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
למה חשוב כל כך לספורטאים עממיים ומקצוענים להצטייד במדרסים?

איזה סוג ספורטאים אתם?

זה לא חשוב אם אתם רצי מרתונים, שחקניות או שחקני כדור רשת, שחקני כדורגל או כדורסל של פעם בשבוע עם החבר'ה, רוכבי אופניים או חובבי קרוספיט מושבעים.

מה שכן חשוב זה לדעת שלא משנה אם אתם עוסקים בספורט מקצועי או כתחביב, עליכם לשמור היטב ולהגן על הגוף שלכם מפני פציעות עתידיות ולא להזניח ולטפל בפציעות קיימות.

מדרסים בהתאמה אישית על ידי מומחה יעזרו לכם במשימה

לספורט מיוחסות סגולות רבות, בניהן שיפור מצב הרוח, תרומה לבריאות הכללית, שיפור תחולת החיים ועוד, אך לצד סגולות אלו, החשיפה לפציעות גבוהה משמעותית אצל העוסקים בספורט.

ברור שאין אנו ממליצים להימנע מפעילות גופנית או ספורט מכל סוג, אלא ההפך. ההמלצה שלנו אליכם תהיה לנקוט באמצעים מסוימים על מנת למצמצם את הסיכויים לפציעות ומניעת בעיות עתידיות.

הפציעות השכיחות

כל העוסקים בספורט ברמה כלשהי חשופים יותר לפציעות או בעיות אורטופדיות הנובעות מהעיסוק בספורט מאדם שלא עוסק בספורט. סוגי הפציעות והבעיות השונות משתנות בהתאם לספורט בו אתם עוסקים וההסבר טמון בכך שבכל סוג ספורט מופעל עומס על אזור אחר בגוף.

כך למשל שחקן כדורגל חשוף לפציעות שונות ממי שרץ מרתונים ואצל שחקני כדורסל במקרים רבים נתקל בנקע בקרסול, מתיחה של רצועות הקרסול בעוד שרצים למרחקים ארוכים נראה לרוב פציעות בברכיים, בגב תחתון וכפות רגליים באזורים מסויימים.

חשוב לדעת שהרבה מהפציעות והבעיות הללו אפשר לצמצם ואף למנוע לחלוטין על ידי שימוש במדרס מותאם אישית.

שימוש במדרסים למניעת פציעות

מדרסים אורטופדיים מותאמים אישית מותאמים לכף הרגל של הלקוח וצרכיו. לכל סוג ספורט מיועד סוג מדרס שונה בהתאם לעומס הצפוי בעת העיסוק בספורט הספציפי על הגוף. למשל בעיסוק בכדורסל חשוב שימוש במדרס בעל רמת בלימת זעזועים גבוהה, המספק יציבות לכף הרגל בעת ביצוע שינויי הכיוון המהירים על המגרש ואילו במדרס המיועד לריצה יינתן דגש גבוה למשטח עליו רצים וכמו כן מתן תמיכה מלאה לכף רגלו של הרץ.

למה מדרס מותאם אישית?

חשוב להבין שאין כף רגל אחת דומה לשנייה, לכל כף רגל מבנה שונה ואפילו שתי כפות הרגליים של אותו אדם שונות. מכאן שהחשיבות במדרסים מותאמים אישית גבוהה וגם נעל הספורט המקצועית ביותר לא בהכרח מספיקה כשלעצמה.

ברגע שהמדרס מותאם אישית לכף הרגל הוא מותאם לבעיות הספציפיות של האדם (רגל שטוחה, קשת גבוהה, קריסה פנימית ועוד), משפר את האחיזה של הרגל בנעל הספציפית, מפזר באופן הטוב ביותר את העומס על כפות הרגליים ומשפר את מנח כף הרגל.

רועי קגן, מומחה המדרסים של Kagan FootXpert מסביר כי מדרסים מותאמים אישית משפרים את תחושת הביטחון ובכך תורמים לשיפור ההישגים האישיים של הספורטאי מכל הסוגים, במיוחד במקרים בהם לספורטאי ישנה היסטוריה של פציעות ובעיות.

 

צרו קשר עוד היום להתאמה אישית על ידי המומחה רועי קגן ב Kagan FootXpert בדיקת ההתאמה מתבצעת בטכנולוגיית ZEBRIS החדשנית שיובאה לארץ במיוחד מגרמניה ומאפשרת מיפוי מדויק של מעגלי ההליכה והריצה.

לתאום חייגו 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם