דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
למה כל כך חשוב לצייד את החייל האישי שלי במדרסים בהתאמה אישית

עם הגיוס לצה"ל החייל הפרטי שלנו מגיע לטירונות. בטירונות, מכשירים את החייל לשירות הצבאי; כלומר מסעות, נשיאת משקלים, תוואי שטח עקמומיים, ריצות, אימונים אינטנסיביים תוך מיעוט בשעות שינה, עמידה ממושכת ועוד. המשמעות של כל אלו, הינה עומס יוצא דופן על הגוף, שבמקרים רבים מוביל לפציעות שמלוות את החייל הצעיר במשך כל ימי חייו הבוגרים.

עם גיוסם, החיילים נועלים נעליים צבאיות. נעלים אלו, הן נעליים נוקשות שמטרתן להיות עמידות לאורך זמן ללא התחשבות בצרכים האורטופדיים של כף הרגל, כך מסביר לנו רועי קגן, המומחה של Kagan FootXpert. הנעליים לא מכילות בולמי זעזועים או התאמה כלשהי לסוג הפעילות אותה מבצע החייל ביחידות השונות.

אז איך אדע איזה מדרסים מתאימים לחייל שלי?

מדרסי מדף או מדרסים מותאמים אישית?

לדברי המומחה רועי קגן, גוף האדם אינו סימטרי, אין רגל אחת הדומה לרעותה ואין מדרס מדף אחד שמתאים לכולם.

מדרסים לחיילים מותאמים אישית נועדו לתמוך ולסייע בחלוקת לחץ מתאימה לאורך כף הרגל. הם מאפשרים לרגל לתפקד בנוחות ומונעים בעיות הנובעות מהפרעות במבנה כף הרגל או בתפקוד. מדרס מותאם אישית שתומך בנקודות הנכונות בכף הרגל, מאפשר שליטה אצל בעלי עיוות בהליכה, מקל על כאבים או נפיחויות בכפות הרגליים ובשינויים בקרסול או קשת כף הרגל. כך, תורמים המדרסים להליכה ויציבה טובה יותר של כלל מערכת השרירים והשלד בגוף, מה שמפחית את העומס על כף הרגל.

מדרס מותאם אישית מונע בעיות

מדרסים מותאמים אישית לנעליים הצבאיות, בהתאם לדרישות ולצרכים של כל חייל מסייעים בדרכים רבות: בלימת זעזועים, שיפור תחושת הנוחות, הקלה על העייפות, שיפור הישגים וסיוע בביצוע פעילות פיזית ביתר קלות. מדרסים איכותיים של Kagan FootXpert, מיועדים למניעה מבעוד מועד וטיפול בתופעות כגון שברי הליכה בכפות הרגליים או בשוקיים, כאבי קרסוליים, כאבים בכפות הרגליים, ברכיים גב ובעיות רבות אחרות.

המדרסים המותאמים על ידי המומחה רועי קגן, יוצא יחידה מובחרת, מסייעים במניעת נקעים ושברים הנגרמים ממצבים של חוסר יציבות רגעית ברגליים העייפות והבלתי יציבות. בנוסף, המדרסים אשר מסייעים בהתאמת כף הרגל לנעל הצבאית מונעים בעיות כדוגמת יבלות ושפשופים בכף הרגל ואף מונעים ומקלים על תופעות של התכווצות שרירים. מדרסים מותאמים אישית מקטינים את הסיכויים לפציעות וגרימת נזקים למערכת השלד והשרירים.
עבודת המדרסים לא מסתיימת רק בכפות הרגליים, חשיבותם נחוצה גם למניעה או להקלה של בעיות בברכיים. כאבי ברכיים נגרמים בדרך כלל בשל הליכה מרובה, פעילות פיזית, ונשיאת חפצים כבדים כפי שנדרש בטירונות ובמסעות. אולם הברכיים מהוות נקודת תורפה, כיוון שכאשר הן נפגעות לא קל לשקמן, ולא תמיד ניתן.

מדרסים מותאמים אישית של Kagan FootXpert מוסיפים תמיכה חשובה לכפות הרגליים, משפרים את היציבה ואיזון משקל הגוף ותורמים לנוחות מרבית בנעליים הצבאיות בתנאי קיצון.

לא מומלץ לחכות לרגע האחרון

מדרסים בהתאמה אישית של Kagan FootXpert מומלץ להזמין מבעוד מועד. התאמה אישית של מדרס היא תהליך; תחילה תפגשו עם המומחה שלנו, לצורך בדיקה על מכונת הבדיקה מהמתקדמות בעולם שיובאה מגרמניה. לאחר בדיקה, אבחון והתאמה ליחידה המיועדת יילקחו מידות מדויקות של כף הרגל של החייל. המדרסים עוברים לייצור במעבדת הייצור המשוכללת שלנו, בה אנו מייצרים את המדרס במדויק. את המדרסים בהתאמה אישית מומלץ לנעול לפחות כחודש לפני תאריך הגיוס. כך ניתן להתרגל לתחושה, לחוויית התמיכה שהם מעניקים לכף הרגל וליציבה בכלל.

קבעו תור עוד היום למעבדה המתקדמת של Kagan FootXpert והמומחה שלנו יתאים לחייל שלכם את המדרס הנכון ביותר לצורך שמירה על הבריאות, מניעת פציעות ושיפור הביצועים שלו.

לתאום חייגו 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם