דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים כיום הם כבר לא מוטרות, הם נחשבים למוצר צריכה בסיסי אשר כל אחד יכול להרשות לעצמו ורצוי שיהיה לו. פעם היה נהוג לחשוב שרק ספורטאים, אצנים, שחקני כדורסל וכאלו העומדים ומשתמשים המון ברגליים היו צריכים מדרסים, אך היום, זה כמעט כולנו, רובנו רוב היום עומדים על הרגליים, אם זה במשרד, אם זה חיילים, מורים, כאלו שמתאמנים ואפילו סתם אם אתם עושים הליכה. מדרסים בהתאמה אישית באים להגן על כף הרגל שלכם מפני פגיעות והזעה.

מחפשים גם מדרסים בהתאמה אישית? הגעתם למקום הנכון

המדרסים האורטופדיים האיכותיים מורכבים מכמה וכמה שכבות על מנת להבטיח שכף רגלכם תשב בדיוק רב עם המדרס ולא תברח החוצה. את המדרסים מייצרים לאחר בדיקה שעושים עם מכשור חדיש בעל 7200 סנסורים אשר מנטרים כל צעד וצעד בכף רגלכם, לאחר מכן יוצא דו"ח ואז האורטוטיסט מכין את המדרס בדיוק רב.

שימו לב, כי אנשים נוטים לזלזל במדרסים ובוחרים ללכת לדרך הזולים ולרכוש מדרסים בהתאמה אישית, אך חשוב שתדעו, כי המדרסים הללו הם לא מותאמים אישית אליכם, עשויים חומרים זולים ואינם נותנים את המענה הדרוש.

בואו נדבר על מחיר, כמו שהדגשנו שהמדרסים של קופות החולים ובהתאמה אישית הם אינם אותם דבר כך גם המחיר, מדרסים בהתאמה אישית עם מחיר גבוה יותר בגלל ההתאמה אישית ובגלל שהם אורטופדיים.

לסיכום, כאשר אתם רוכשים מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית, שימו לב היכן אתם רוכשים, קראו ביקורות ברשת, בדקו מידע נוסף על החנות ועוד, השתדלו להמנע מלרכוש מדרסים זולים ולא איכותיים.

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם