דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
מדרסים לנעלי עקב

זה לא סוד ובואו נודה בינינו לבין עצמנו שאנחנו מרגישות הכי יפות, גבוהות, זוהרות, סקסיות ונשיות כשאנחנו עולות עליהן ! אדומות או שחורות, זהובות או לבנות, עם עקב עבה או סטיליטו דק ושובב. אין על נעלי העקב. הן תמיד היו וכנראה שיישארו לעד לסמל לנשיות, יופי וסקסיות.

כמה פעמים קרה לכן שיצאתן מהבית מלאות ביטחון עצמי, בתחושה עילאית, גבוהות ויפות, נישאות אל על וצעדתן בגאווה אל הדייט, הפגישה העסקית, האירוע החשוב, ואז – לעיתים אפילו כעבור זמן קצר מאוד התחלתן לסבול, הכאבים מהעקבים הפכו אט אט בלתי נסבלים ואתן רק חיכיתן לרגע שתוכלו לשבת ולשחרר במעט את הרגל, מחכות שהסיוט הזה כבר ייגמר!

כאבי הרגליים, הגב, העייפות המצטברת כתוצאה מנעילה של נעלי עקב מוכרים לכל אישה, גם לאלו שלא מודות בכך ומספרות לנו שהן יכולות לרוץ מרתון עם העקבים, כי הן רגילות.

לנעילת נעלי עקב יש מחיר גדול על הבריאות שלנו. במאמר זה ננסה להסביר את הנזק הנגרם לכף הרגל ולגוף כולו בעקבות נעילת נעלי עקב וכמובן נספק לכם גם פתרון מפתיע במיוחד שלא חשבתן עליו בכלל לבעיה.

מדוע אנו מרגישות כאבים וחוסר נוחות?

ברוב הנעליים האלגנטיות הסוליה היא סוליה קשיחה שלא תומכת בעמידה ממושכת, בנוסף, נעילת נעלי עקב ונעליים אלגנטיות משנות את מנח כף הרגל הגורם להפעלת עומס בחלוקה לא שווה על הרגליים וכפות הרגליים בפרט. חלוקה לא נכונה של העומס יכולה להוביל להתפתחות של דלקות מפרקים באזור, מתיחה של רצועות, מתח על שריר וגיד אכילס, שינויים בזוויות הקרסול ועוד וגורמת לנו לתחושת הכאב המוכר לנו כל כך.

הנזק מאי שימוש עם מדרסים לנעלי עקב

נשים רבות בוחרות בנעילת נעלי עקב למרות שיודעות שקיים מחיר בריאותי. הנזק הנגרם כתוצאה מנעילת נעלי עקב נוצר בעיקרו משיבוש ההרמוניה הקיימת בגופנו אשר רגיל לתפקד כיחידה אחת ונעלי העקב משבשות הרמוניה זו. שימוש חוזר בנעלי עקב עלול לגרום לנזקים שלא נותרים בגבולות כפות הרגליים בלבד ויכול להוביל לבעיות בריאותיות רבות, למשל, נעילה של נעלי עקב במשך שנים יכולה לגרום לכאבי גב קשים, כאבי שוקיים, כאבי ברכיים ואף בעיות חמורות יותר כגון, פריצת דיסק, שברים ונקעים בעצמות הרגליים.

הבעיות הנפוצות ביותר הנגרמות לכפות הרגליים בעקבות נעילת נעלי עקב הן יבלות כרוניות וכאבים בכריות כף הרגל. נעילת נעלי עקב ונעליים עם קצה נעל צר גורמות גם לעיוותים כגון סטייה של הבוהן כלפי חוץ ו"אצבע פטיש" (אי יכולת ליישר את מפרק האצבע ולכן המפרק בולט כלפי מעלה).

אז איך בכל זאת אוכל לנעול נעלי עקב ולא לסבול?

אז כמובן שאנחנו לא מצפים מכן שתפסיקו לנעול נעלי עקב ואין לנו רצון לקחת מכן את אותה הרגשה מיוחדת שרק אישה על עקבי סטליטו גבוהים עם אודם אדום יכולה להרגיש !

יש לנו פתרון מפתיע עבורכן – מדרסים לנעלי עקב בהתאמה אישית, על פי מבנה כף הרגל, עם יכולת להעבירם בקלות מנעל לנעל.

המומחה רועי קגן מKagan FootXpert מסביר כי אם תנעלו נעלי עקב בצורה מודעת ומאוזנת, תוך שאתן מקפידות להשתמש במדרסים אורטופדים בהתאמה אישית לנעלי עקב אשר הותאמו לכן אישית על ידי בדיקה במכונה מיוחדת אשר ממפה את מעגל ההליכה שלכן, תשפרו משמעותית את חלוקת העומס, תקלו על תחושת הכאב ותסייעו לעצמכן במניעת פציעות וכאבים עתידיים.

שימוש עם מדרסים לנעלי עקב יבטיח לכן שמירה על היציבה, איזון לחצים ותמיכה נכונה בעמודי התווך הנאמנים של הגוף – כפות הרגליים.

כמי שביקרה אצל המומחה רועי קגן מKagan FootXpert אני יכולה להבטיח לכן כי הוא יסייע בהתאמת מדרס מותאם אישית לכף הרגל הייחודית שלך וייצר עבורך מדרסים מהחומרים האיכותיים ביותר בטכניקות הייצור המתקדמות ביותר. מדרס מותאם אישית לנעלי עקב ונעליים אלגנטיות מסייע בחלוקה נכונה של העומס ומסייע במניעת הנזקים העלולים להיגרם מנעילת נעלי עקב. בנוסף, המדרסים משפרים את מנח כף הרגל ובלימת הזעזועים.

מדרסים לנעליים אלגנטיות מותאמים למבנה הנעל ועשויים מחומרים מיוחדים דקים במיוחד.

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרסים לנעלי עקב מותאמים אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555 או לחצו כאן

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם