דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
סוגי פציעות לעוסקים בספורט ופתרון יעיל אחד

העוסקים בספורט, בין אם כמקצוע או כתחביב, חשופים לפציעות הנובעות מחבלה או כתוצאה מפעילות מאומצת. ישנה חשיבות מכרעת בהקשבה לגוף והבנה מתי מדובר בפציעה קלה שאפשר לטפל בה בקלות ללא סיבוכים. ישנם שני סוגים עיקריים של פציעות; פציעות שנגרמות כתוצאה מחבלה ופציעות שנגרמות כתוצאה ממאמץ.

פציעות הנגרמות כתוצאה מחבלה

חלק גדול מהפציעות בספורט נובע מפציעות הנגרמות כתוצאה מחבלה טראומתית לגוף הנגרמת במהלך הפעילות. מדובר בפציעות מידיות. מדובר במגוון של פציעות, משריטוט ושטפי דם, מתיחות שריר ועד שברים. רוב הפציעות הטראומתיות הן פציעות של מתיחת שריר או רצועה, כמו נקע למשל.

פציעות הנגרמות ממאמץ

פציעות הנגרמות כתוצאה ממאמץ, הן פציעות שנגרמות על ידי העומס הגדול המופעל על הגוף במהלך פעילות גופנית וכתוצאה מתנועה חוזרת לא נכונה. בפציעה כזו לא נרגיש מיד ובדרך כלל מדובר בכאב קל שילך ויתגבר ככל שנתעלם ממנו. לכן, חשוב להיות קשובים לגופנו ומודעים לכאבים במידה וישנם.

כמובן שלכל סוג ספורט ישנו מגוון פציעות המאפיין אותו. למשל, אצל העוסקים בכדורגל נראה לרוב נקע בקרסול או כאב בצד החיצוני של כף הרגל פציעות הנגמרות עקב אי-לבישת מדרסים לכדורגל. אצל העוסקים בריצה בדרך כלל נראה פציעות מסוג דורבן בעקב, דלקת בגיד אכילס, שבר מאמץ ועוד.

דברי המומחה

מומחה המדרסים רועי קגן מ-Kagan FootXpert, ממליץ על פתרון שיכול לסייע בהתמודדות עם פציעות אלו ואף לסייע במניעה. "המשותף לכל הפציעות מסוג פציעות ברכיים, קרסול, דלקות בגיד אכילס, דורבן, מתיחות שריר ופציעות רבות נוספות הינו חוסר תמיכה נאותה בכף הרגל, שמוביל לחוסר חלוקה נכונה של העומס על הגוף במשך הפעילות". רועי אף מוסיף: "ישנה חשיבות גדולה מאד בשימוש במדרסים אורטופדים בהתאמה אישית לספורטאי, שתומך בכף הרגל בצורה אידאלית ומותאם לסוג הספורט בו הוא עוסק. מדרסים אורטופדים מותאמים ייצבו את כף הרגל בזמן הפעילות, ימתן את העומס על כף הרגל ויסייע במניעה של פציעות רבות."

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרסים אורטופדים בהתאמה אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם