דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

עובדים בשיתוף עם קופות החולים
  • מדרסים קופת חולים כללית
  • מדרסים קופת חולים מאוחדת
פציעות שכיחות אצל ספורטאים ושיטות להימנע מהן

מי שעוסק בספורט כתחביב, דרך קבע או בצורה מקצועית, צריך לדעת שבנוסף לכל היתרונות הרבים נוצר גם עומס חריג על הגוף. הספורט תורם רבות לאיכות החיים ובפרט לבריאות, אבל יכול גם לגרום לפציעות עקב העומס שנגרם. כשמדברים על ספורט, מדברים למעשה על כל סוגי הספורט, ריצה, הליכה מהירה, כל סוגי האירובי, כדורסל, כדורגל, סקי ועוד. כמעט בכל סוגי הספורט שנמנו מעלה, ישנו עומס גדול מהרגיל על הגוף שבאופן טבעי מנקז את העומס לכפות הרגליים.

פציעות שכיחות

הפציעות השכיחות אצל ספורטאים שנגרמות כתוצאה מעומס בכף הרגל, הינן שברי מאמץ (נפוץ לרוב אצל חיילים), דורבן, כאבי ברכיים, דלקות בגיד אכילס, נימול בכפות הרגליים (נפוץ לרוב אצל רוכבי אופניים) ועוד.
לכל הפציעות שמנינו ישנו פתרון משותף – מדרסים לספורט אורטופדיים בהתאמה אישית.

האם נעל מתאימה מהווה מענה מספק?

על מנת לסייע לגוף להתמודד עם העומס שמופעל על כפות הרגליים ולהימנע מפציעות, יש לספק לכף הרגל את המשטח האולטימטיבי. עבור כל אדם, המשמעות היא מעט שונה. לכל אחד מאתנו מבנה אנטומי שונה, לכן מעבר לרכישת נעל ספורט איכותית שתסייע, יש לפנות למומחה על מנת להתאים לנעל זו מדרס אורטופדי מותאם אישית לכף הרגל לצורך חלוקת עומס אופטימאלית.

רועי קגן, המומחה של Kagan FootXpert, ישמח להתאים לכם מדרס מותאם אישית!

חשוב שהאבחון של כף הרגל יבוצע על ידי מומחה, שיוכל לזהות את רמת העומסים האינדיבידואלית של האדם על החלקים השונים של כף הרגל. המומחה של Kagan FootXpert יבצע בדיקת אבחון, הכוללת בדיקה בעזרת מכונה מיוחדת המזהה בעיות בקשת כף הרגל כמו נטייה של הקשת או סטייה במרחק הצעדים ועוד. הבדיקה המתקדמת ממפה את כף הרגל בתנועה ומזהה אם יש לחץ חריג על כף הרגל. לאחר מכן, בשילוב ההבנה של אופי הפעילות, ניתן יהיה להתאים באופן אישי את סוג המדרס הנדרש.

נוסיף ונאמר שעל מנת להימנע מפציעות, רצוי להתאים את סוג הנעל לסוג הפעילות. לדוגמא, נעל המתאימה לאירובי לא בהכרח מתאימה לרכיבת אופניים או הרמת משקולות. כמו כן, חשוב לא פחות להקפיד על שימוש במדרסים אורטופדיים מותאמים אישית לנעל, לסוג הפעילות ולבעיות הספציפיות אם קיימות.

על מנת להימנע מפציעות, חשוב להיות ערניים לגוף ולאותותיו. כאב למשל הינו דרך של הגוף לאותת שישנה בעיה ויש לחדול מהפעילות עד לבדיקת הגורם. יש לבצע את הפעילות בצורה מבוקרת והדרגתית. כמו כן, מדרס מותאם אישית מהווה דרך לספק תרופה מקדימה למכה.

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555

שתפו את המידע

אנחנו מתחייבים ! אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר במלואו !

קבעו תור עוד היום להתאמת מדרס מותאם אישית על ידי המומחה אצלנו ב Kagan FootXpert במעבדת ההליכה מהמתקדמות בארץ.

לתאום חייגו 09-9770555.

קבעו תור עוד היום לפגישת אבחון אישית ללא התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם